tråkigt skit ..

Första dagen i skolan idag då. De va rätt skönt efter att ha varit borta i 4,5 vecka, har ärligt talat saknat de lite :s haha . Men har som sagt sjukt mycket saker att göra.
Har faktiskt inte så mycket att skriva just nu, kände bara för ett inlägg eftersom de va en hel vecka sen sist. Under den tiden har jag faktiskt hunnit med att vara i Stockholm. Åkte dit i fredags med Zandra och kom hem i tisdags, var dock väldigt tråkigt och åka hem. Hade gärna kunnat stanna ett par veckor till =) Har haft det riktigt mysigt och trevligt.
Zandra och jag pratade lite smått idag om att åka dit igen den 11 april, men får väl se hur de blir. Måste ju först och främst ta oss dit, denna gång blir det nog tåg eller buss tror jag. Men det är ju somsagt ca 24 dagar dit eller något. Fan vad jag har börjat räkna ner till precis allting ;s min mor tyckte jag va galen som räknade ner till min födelsedag ;p haha.
Juste, på tal om min mor så fyllde hon hela 44 år i måndags. GRATTIS!
Hon börjar bli gammal nu, haha. Men jag va där idag och drack kaffe med henne, men fyfan vilken bondgård dom har därute. Förstår inte hur man kan va så intresserad av djur, dom är tråkiga.
Nog pratat om de, nu ska jag väl försöka sova tror jag. Fick ju bara två timmars sömn inatt så jag tror jag behöver det.
Sov så gott folks, ciao ;*

Det kan vara härligt att längta efter någon men sakna någon så extremt mycket är rena pesten!


/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0