Psykosocialt arbete ..

Det är nog en bland dom segaste lektionerna jag vet. Visst är det rätt så slappt men tråkigt som satan. Men har bara en kvart kvar sen slutar den. Efter de ska vi ha svenska i två timmar fast jag ska gå 75 mins innan :) Har ju en lite vovve där hemma som väntar på mig, hon kan inte vara ensam allt för länge. Nästa fredag blir det ingen skola alls, då ska jag vara hemma hela dagen och ta hand om vovven.
Idag vet jag inte riktigt vad de blir, kanske följa med Zandra till jönköping men de beror lite på vovven hur de går med henne och så. Annars blire nog bara en lugn hemmakväll för mig, inte för att jag känner för de precis.
Men nu får jag nog ta och sätta fart med mitt arbete, har inte skrivit något än :p haha . Hare så bra ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0