ooonsdag ..

Det är redan onsdag, shit va de känns som om tiden har gått fort! Jag tyckte det kändes som måndag idag när jag vaknade, fick dock bara sova en timme inatt med! Jeffla helvete. Höll dock på att försova mig imorse, tur att jag har min käre far som kommer in och väcker mig.
Jag blev jätteglad när jag kom på att det bara är två korta dagar kvar utav min praktik :D Känns bra! Min lärare hade ringt min handledare igår och frågat hur det går med mig. Lyckat att de va just den dagen som jag stannade hemma och sov istället ;s haha . Men hon hade bara gett mig massa beröm så de gjorde inte så mycket. Fick även jättemycket beröm av en lärare idag för att jag fick en väldigt extremt jobbig unge till att jobba :) Lite duktig är jag allt!
Om ca 46 timmar är jag och min käre BIATCH i stockholm :D Vilket känns jävligt bra, för nu vill inte jag va hemma mer, håller på att gå i taket på deras jävla tjaffs hela tiden! Tur att jag lyckats hålla mig borta dem senaste gångerna det hänt. Men de är inget roligt å komma hem när de är såhär ...
Idag när jag kom hem med tåget hämtade Zandra mig på stationen så vi åkte hem till henne & drack kaffe & spelade GH, som vanligt ;) Klarade faktiskt en låt på medium med 98% idag, är jäkligt stolt över mig själv :D haha .
Yaya, har väl inte så mycket mer att tillägga. Blir snart sängen för mig, hoppas på att få sova lite inatt! Ciaooo ;*

/ Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0