nattuggla no1 ;<

Klockan är 02.35 och jag kan inte sova ....
Är också helt tom i huvet just nu så har inte en aning om vad jag ska skriva eller göra ;s Inatt är de en sån där extremt jobbig natt när jag  bara ligger och tänker på allt negativt. Jag tycker inte om mina sömnlösa nätter! Jag orkar inte ens med skolan längre, jag har sjukt mycket arbeten att göra men jag har ingen ork till att göra dom. I helgen får jag inte heller sova så mycket för då måste jag upp tidigt varje morgon eftersom att jag ska ta han om min älskling, vovven. Har inte riktigt kommit fram till hur jag ska orka bara. Men för min del lär de bli en riktigt lugn helg iallafall både pga hunden och att jag e pank! Känns lite tråkigt :/
NU vill jag sova!!!!!!!!!! :@ helvete .. Dom gångerna jag sover riktigt bra är när jag sover brevid någon så jag får helt enkelt åka och kidnappa han som bor så långt bort och kedja fast han i min säng. Dels för att jag ska få sova ordentligt men också så jag får träffa honom precis när jag vill! Nu var jag allt smart :) Så bli inte förvånad om du hamnar i bagageluckan på en bil någon dag framöver M!  =D

Ne nu blire lite korsord och en godnattsaga, pussssss ;*

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0