kaos ..

Tänk om man bara kunde spola tillbaka tiden lite, till då allting var bra. När problem inte existerade.
Tänk om alla problem bara gick å sudda ut, glömma. Va bra allting hade vart då.
Det känns som att ju mer jag försöker, desto mer går allting åt helvete. Allting har börjat rinna över nu, de går inte längre.
Jag är evigt tacksam för att vissa av er ställer upp och försöker förstå, men de hjälper inte alltid. Men jag värdesätter det väldigt mycket, att ni speciellt DU snuttan, lyssnar på mig när jag bara sitter och beklagar mig. Jag är inte den som berättar saker, men jag kan inte längre hålla tyst. Allting går just nu bara ut för, och jag skulle verkligen behöva komma härifrån ett tag.

Shit, de va inte meningen att de skulle bli sånt här "tycksyndommig" inlägg. Tycka synd om mig vill jag inte att ni gör, de gör bara saken värre. Äsch, nu skiter jag i de här .. hare bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0