Irriterad ..

Kan inte soova ;( Helvete vad det här är jobbigt, igår natt somnade jag inte förens 05.00 och gick upp 05.50 känns jävligt bra! Fick sova i femtio minuter, guttans! De ska ju betyda att jag ska va jättetrött idag men icke. Klockan är iof bara 00.58 men jag vill kunna sova nu. Det är inget kul och ligga å vända på sig hela tiden. Helt sjukt, jag sover (oftast) jättebra när de sover någon brevid mig. Vill dock bara ha en brevid mig men de går inte, måste vänta tills i helgen ;(
Har kommit fram till att det är extremt jobbigt å sakna en människa så satans mycket. Menmen, finns inte så mycket att göra åt saken.

Idag, (igår) :
Måndag och praktik som vanligt, var ju som sagt väldigt segt å komma upp. Men det är sista veckan nu så bara 4 dagar kvar å pendla. Känns väldigt skönt. Fick dock sällskap av Folke på vägen hem i tåget, trevlans.
När jag kom hem blev det en kort promenad med vovven och lite småprat med min käre far. Sen kom min BIATCH aka Zandra och hämtade mig så åkte vi hem till henne och drack kaffe och spelade GH. Börjar bli lite duktig på de där nu :) Lär mig sakta men säkert, haha. Framåt nio tiden blev det en sväng in till hultsfred för att käka lite pizza. Sen tog vi en raggarsväng i lilla hultsfred. Intressant, NOT!
Vet inte riktigt vad jag skriva, har bara så satans tråkigt och vill att tiden ska gå lite fortare. Har räknat ut att jag fyller år om 42 veckor och 2 dagar, alltså är det jul om 41 veckor och 2 dagar. Det är också bara 3 dagar kvar tills vi åker till Stockholm :) Längtar lite väldigt mycket sådär faktiskt.
SOMMAR VAR E DU? Jag vill ha sommar nu & festival!! Det är ju förfan mars nu vill jag ha lite vårkänsla åtminstone, men ne snön bara tränger sig på hela tiden. Jag ska utrota snön!
Yaya, nu blev det inget mer .. Nu tog det stopp! Ciiao ;*



Gjorde om bilden lite roligt :) Såhär tråkigt har jag helt enkelt!

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0