helvetes jävla pluggande ..

Nu börjar jag bli trött på de här, har så inihelvetes mycket att hinna med innan påsklovet .. Ni ska få se här:
- Psykosocialt arbete, ska va klart imon
- Matteprov på kap 1 & 2 i B kursen imorgon.
- Ett svenska/data/LPL arbete om ett djur, för min del grävling. Klart tills påsklovet
- Prov i samhällskunskap om ideologier den 2e april på 19 sidor.
- BKF, skriva en rapport om min APU
- BKF, skriva en utvärdering om min "aktivitet" från APU:n
Har säkert glömt något nu, och de lär säkert komma mer. Men hallå, ser ni eller? :O  JAG ORKAR INTE MER! Jävla helvetetsskola. Och dom säger att BF inte är någon plugglinje, kyss mig i arslet för fyfan. Här sitter jag och skriver ett inlägg när jag har fyllt upp med pluggande?! Äsch, lite rast måste jag få ta :) Å min far & alla andra vuxna kör jämt med att vi som pluggar har det så bra å blablabla. Har dom ens gått i skolan? Det är ju förfan nästan mer krävande å gå i skolan än å jobba. Tänk på att vi får sitta på röven hela dagarna och lyssna på en dryg jävla lärare som ska förklara för oss vad vi ska göra. Sen bara packar dom på oss en massa uppgifter, arbeten & prov som vi måste jobba med både under skoltid & under fritiden. USCH! Va skönt det skulle va å hoppa av skolan .. Fast då skulle de nog inte gå så bra för lilla mig :) Så får väl snällt gå till skolan iaf.
Jaja, nu ska jag sluta klaga och fortsätta plugga, hare bra. PUSSS :*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0