Hellooj :)

Fick faktiskt sova till halv 12 idag :D wiiie! Eller fick & fick, hade ju egentligen skola men va så satans trött så stannade hemma istället. Fan vilken bra start på denna vecka, eller inte =/ haha.
Blev iallafall en sväng hem till Zandra sen, kollade på en film och drack kaffe. Sen åkte jag hem och lagade mat & så kom Zandra hit och drack kaffe :) Blev också en sväng bort till willys så köpte dock en cola! =( Men tyckte att jag behövde en så :)
Jag har stenhårda planer på att färga håret faktiskt, men har inte riktigt bestämt mig. Jag ser ju faktiskt ut som jag vet inte vad i huvet just nu. Utväxt, rött & brunt (Y) Jättefint, NOT! Tror dock inte att mitt hår tycker om att bli färgat! Men måste man så måste man, får se om jag har pengar till de iallafall. Har också bestämt mig för att inte klippa mitt hår mer än vad som behövs för nu vill jag ha tillbaka mitt långa hår. Kollade på lite bilder idag & de va fan skitlångt förut :( buh!
Shiit, vilket intressant inlägg de här blev. Jag struntar nog i de här ska spela poker nu, ciao ;*

/ Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0