helgen .

Känns inte som om den här helgen kommer bli världens roligaste faktiskt .. Imorgon ska jag ta hand om Nemi hela dagen för pappa kanske ska till västervik och sen ska han jobba och snuttan ska till jönköping. Så blir väl ensam hela dagen fram till klockan tio.
På lördag jobbar pappa natt så då blire att sova ensam hemma, vilket jag dock inte tycker om :( Har ju Nemi i och för sig, men hon kan inte direkt prata så får inte så mycket sällskap på den fronten.
På söndag lär pappa sova hela dagen typ & sen jobbar han på natten igen så blir inte precis någon rolig dag det heller.
Så om de är någon som inte har något roligt för sig får ni gärna komma hit och underhålla mig :)

Lite trött och så, så de blir nog sängen för mig snart .. hare bra ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0