....

Ännu en dag avklarad, bara 6 dagar kvar. Av praktiken alltså ;p Kände mig som en zombie imorse, jag va riktigt trött även fast jag hade sovit rätt bra inatt.
När man sitter på tåget och börjar närma sig hultsfred får man ett sms av Zandra "hemma än? dricka kaffe idag?", haha de är vad jag kallar troget min käre kaffefriend ;) Så blev en kopp kaffe & lite chips som jag hade tvingat min far köpa åt mig! Han är rätt snäll ibland faktiskt.
Jävla pappa köpte en ny telefon i tisdags så jag blev jättesur på han för jaf hade tjatat om en för ett par månader sen. Men de slutade med att han beställde en till mig med så får väl den imorgon :) hih, kan va bra å bli sur ibland! tack älsklings far  <3 Så får nytt nummer nu så ni vet ..
Ska åka iväg en sväng till Zandra sen och dricka ännu mer kaffe :) Det är bra med kaffe har jag hört.

Men iaf så har inte mitt humör varit det bästa idag, de har gått upp å ner hela tiden. Så tur för er som inte träffar mig idag ;d haha, ne så farligt är de inte. Nu är jag faktsikt på bra humör. (Kan nog kanske bero på att jag får sms från en väldigt fin människa! Saknar han dock väldigt extremt mycket.) 
Yaya, nu ska jag väl tvinga min far å köra mig till Zandra :) Så här tog det roliga slut, nu får ni nog vänta tills på söndag eller måndag innan ni får någon uppdatering för ska med Zandra till hennes far i Jönköping imorgon. Vi ska dricka ihjäl oss på kaffe :) Ha det bra gott folk ;*
/ Beatricee

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0