endast 10 dagar kvar ;))

Nya krafter!! Eller något, man måste ju försöka iallafall :)
Tänkte lägga ner så mycket tid som möjligt på skolan ju, känns som om jag behöver de. Har ju somsagt en del att göra, så ska försöka hinna med allt.
Men idag va jag dock inte i skolan :/ Behövde en dag ledigt, eller en dag va ju knappt förra veckan heller. Men idag har jag iallafall skrivit klart ett arbete. Men har fortfarande ett kvar som ska vara klart tills imorgon så ska fixa det snart. Sen kanske det är dags att börja skriva på mitt arbete om grävlingen. Fast ja, får se vilken ordning allt kommer i. Måste ju också läsa in 19 sidor om ideologier tills på torsdag.
Äsch, skitsamma nog om skolarbeten!
Känner mig mycket bättre idag faktiskt :) Allting är inte riktigt som det ska än, men de är på bättringsvägen iallafall =)
Blev ju en kaffe med snuttan idag med, alltid lika trevligt! Har fått ett riktigt stort sug efter cola oskcå, så måste ge mig av till affärren snart.

Äsch, blev så rörigt i det här inlägget. Menmen, måste gå nu iaf :) hare bra ;*
Imorgon beställer vi biljetterna förresten, så om 10 dagar åker vi :) Längtar väldigt mycket!!
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0