Bra dag (Y)

Har faktiskt haft en helt okey dag! Väldigt tråkiga lektioner, men ändå bra :)
Hade utvecklingssamtal idag med, och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Vart helt chockad, så de va lite roligt. Hade visst bättre betyg i vissa ämnen än vad jag trodde så. Dock är ju min frånvaro lite hög, så måste börja skärpa till mig lite nu tror jag.
Har också blivit en kaffe med snuttan idag, fast blev lite chips och cola också :p Lite mys måste man få ha ibland. Vi har faktiskt beställt biljetterna till Stockholm idag :) Men det fick mig bara att längta ännu mer.. Det är ju faktiskt hela 9 dagar kvar, tror jag. Får väl hoppas på att de går fort i alla fall.
Ne, nu måste jag återgå till mitt pluggande! Har ju prov på torsdag & fredag ;(
Ha det så bra ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0