Bluupp ..

Jag är så trött på de här .. Tänk om allting någon gång kunde bli bra, att dom aldrig kan förstå.
Ursäkta mig men detta är en jobbigt deprimerande dag, jag är deprimerad .. OJ, de va något nytt ord som aldrig brukar komma ur Beatricees käft. Men tro mig folk, jag har faktiskt också känslor. Även fast jag väldigt sällan visar den sidan av mig. Jaja, tänker inte sitta här och beklaga mig de gör jag för mig själv sen.
Idag blev de bara en lektion, sov till ca 11 eller något. Har varit lite för mycket skit igår & inatt så orkade inte med plugget idag. Blev en matte lektion då jag gjorde ett prov. Tror inte de gick så jättebra men de märks väl. Ska försöka orka med skolan imorgon eftersom jag ska vara ledig på fredag och inte vart alltför mycket i skolan så tyckte jag de va dags att gå dit. Men somsagt, jag får se om jag orkar.
Tänkte att jag skulle tvinga hit Zandra imorgon eftermiddag eftersom pappa jobbar och jag vill inte vara ensam .. Vägrar hon så får jag kidnappa henne :)
Vet inte vad jag ska skriva så nu ger jag upp, hare bra ;*

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0