Bloggtorka ..

Kom på att de va ett bra tag sen jag skrev nu, har varken haft tid, ork eller lust. Har varit så mycket nu den senaste tiden.
Men iaf så har det väl inte hänt så mycket vad jag kan komma ihåg, har haft en bra helg i alla fall.
Är också inne i vecka 2 på APU:n, vill att det ska ta slut någon gång, vill hellre sitta i skolan å glo än å vara där. Det är verkligen inte kul å pendla 12 mil varenda jävla dag. Sen gör jag inte allt för mycket där heller, sitter mest å glor och håller i lite lektioner. Men som dom flesta vet så hatar jag rent ut sagt att träffa nya människor. Blir så satans blyg och grejer och de är ju inte precis 1 ny person man får träffa utan ca 70st. Men ska inte till praktiken imorgon så har bara 8 dagar kvar, men fy va de låter långt. Vill absolut inte!

Sen har jag kommit fram till att jag ligger efter väldigt mycket i matten, men det är rätt jobbigt när man inte har någon som pluggar samma matte som jag för det finns ingen som kan hjälpa mig då. Någon som är sjukt duktigt på Matte B? Jag som ska läsa ända upp till Matte D, hurfan ska de gå? :s Får anlita någon nörd som är expert på Matte som får ge mig privatlektioner :) haha.
Nästa fredag blir det väl troligtvis att jag och Zandra åker upp till Stockholm igen om det inte händer något. De är i alla fall inplanerat måste bara se till å ha pengar till de med. Men de ska nog gå bra, tror jag. Man kommer inte långt på ett studiebidrag asså =/ skulle ju ha skaffat mig ett extrajobb, men det är helt omöjligt i en sån här håla. Men nästa år när jag fyllt arton så blir det väl förhoppningsvis några timmar ibland med min broder så kanske får ihop en slant ändå.
Låg och funderade lite igår när jag inte kunde sova hur sjukt mycket jag vill flytta här ifrån. Hultsfred är ingenting jag rekomenderar gott folk! Det enda roliga är festivalen, som är om ca 4 månader eller något och jag längtar massor :)
Får se till att göra den här sommaren lite roligare än förra året, ska dra med mig ett par och åka till Skara Sommarland eller Liseberg eller något liknande. Gröna Lund skulle vara rätt kul för jag har aldrig varit där, men alla säger att det är jättetråkigt. Precis som min blogg :)

Jaja, har haft mina planer på att lägga ner bloggen, eller va tycker ni? Finns inget intressant att läsa här ändå.

Jag tänker på dig hela tiden, dag som natt!
Vi får se var vägen går ..




 


  / Beatricee


Kommentarer
Postat av: annapanna

VI ÅKER NÅNSTANS TILLSAMMANS I SOMMAR SNUTTAN ? (a)



Dedära som du skrev näst längst ner på din blogg, de kan du ju bara ta och sudda ut, och de är NU!

du ska ha kvar din blogg! ;o

jag tycker den är rolig, bra o allt att läsa, annars hade jag aldrig följt den varje dag! :)



missyou, inte för jag saknar skolan! :(

men man saknar ju såklart dig min snygghög! :)

hoppas allt är bra med dig.

pusspådejsnuttan! :)<333

2009-03-03 @ 14:55:46
Postat av: Bea

Ja, de tycker jag att vi gör :D:D

haha, okej tar väl inte bort den då så du har någonting å läsa ;) haha.

Saknar dig med något enorm ;( <33

2009-03-04 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0