Toorka

Har nog fått en s.k. bloggtorka, men har fullt upp med allt annat :) Är fortfarande kvar hos min älskling, men ska dock åka hem den här veckan men riktigt när vet jag inte än. Måste va hemma innan fredag iaf för då ska vi åka till öland.
Men sen vill jag hem nu på stört också, för jag fick ett samtal från min far idag. Men får hoppas på att de blir lite bättre iaf.
Saknar även min lille söta Nemi till tuuuuuuuuuuusen!!! Har fan varit borta från henne i två veckor nu, min lilla älskling :(

Men i alla fall, har jag inte så mycket mer å säga mer än att jag har världens finaste älskling å vill att han ska komma hem från jobbet nu! :(
Ha det bra alla, pusssss ;*

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG TYCKER DU UPPDATERAR DIN BLOGG BALLT DÅLIGT BEA! :o har ju inget att läsa! :( tacl för den! :(

2009-07-23 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0