Söndag och jag saknar M..

Vad jag hatar dessa dagar, ville verkligen inte att han skulle åka härifrån! Jag saknar honom så sjukt mycket redan och har bara varit ifrån honom i drygt 4,5 timme. Timmarna jag spenderar tillsammans med honom har en tendens till att gå väldigt fort, som om någon håller i en fjärrkontroll och spolar tiden när han är här. Men får sen allting att gå i slowmotion när han är borta! Alla problem försvinner när han är i min närhet, det känns som jag lever i en dröm allting är så bra med honom. Det finns inget bättre än honom och han är min, bara min! Åh, va han är underbar! Helt perfekt, finns inga fel. Han gör mig så lycklig!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0