loov

Avslutningen va igår och jag är redan trött på att ha sommarlov. Jag har ju absolut ingenting å göra, usch va de här suger! Går bara omkring hemma och glor, spelar lite poker och sover. Kan man ha tråkigare? Jag säger ju att jag tröttnar skitfort! ;(
MEn imorgon kommer ju hjärtat, sen blire å åka med honom hem på Söndag. Måndag ska jag på sån arbetsintervju! :) Så får hoppas på att jag får jättemycket arbete så jag har något å göra om dagarna. Gubben jobbar ju fram till v. 28 så finns inget å göra för mig ändå förutom å städa, men de är rätt kul de med ibland :)

Men jag tycker att man ska få gå i plugget under sommaren med då skulle man ju bara behöve gå i 2 år ju?! De skulle va skönt :) Längtar sjukt mycket till studenten å få börja plugga PÅ RIKTIGT sen! Lite halvt stolt över mig själv. Har gått från att va så sjukt skoltrött och typ aldrig varit i skolan till att komma hem med bra betyg hela tiden på bara 1 år. Till och med min far blir glad :) Men iaf, idag blire till å städa lite sen. Måste ju va lite rent när hjärtat mitt kommer imorgon! Hoppas på att betygen kommer nu snart med så jag får veta alla! Vet ju dock redan 5 betyg utav 7 men dom andra två är ju dom jag e mest nervös för :s uscha!
Menmen, nu ska jag se om jag hittar några bra filmer som jag och min snygging kan kolla på i helgen. Vi ska ju bara mysa hela helgen ju! Jag gillart ; ] Hare bra alla ;*

/ Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0