Svenska

Japp, då sitter man på dagens första lektion, svenska. Men är riktigt stolt över mig själv då det går väldigt bra här. Har fått VG å nästan alla mina arbeten och MVG på en analys. Så hoppas på bra betyg här :) Anledningen till att jag säger det nu är för att jag fick tillbaka ett arbete nyss som jag fick VG på :D Bea är BÄST :D
Men iaf, idag skulle min man kommit till mig men blev inte så för att han skulle jobba. Så får helt enkelt vänta tills imorgon :( buhu! Men jag klarar mig rätt bra ändå, har ju börjat med de där förbaskade Tibia igen :p haha . Level 12 faktiskt, oohyeah jag e sååå duktig!
Men iaf, nu kan jag inte skriva mer, måste fortsätta med mitt arbete :s uscha .
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0