Stockholm !!

Yääz! Jag, Jossan & Zandra åker till stockholm på fredag :) GUTTANS! längtar så sjukt mycket. Så ska ta ledigt ifrån skolan då, för vi åker runt 10, 11 på förmiddagen.
Så idag har inte hänt allt för mycket. Jo, de vart sånt brandlarm i skolan men vi på BF hörde inte ett skit. Utan vi såg bara brandbilen och allt folk utanför. Fan vilken bra skola, tänk om de verkligen skulle börja brinna där inne, de skulle sluta med att vi dör. JAG VILL INTE DÖ :'( haha ! Sen sista lektionen på BKFn hade jag glömt bort att vi skulle skriva ett jävla arbete om föreningar. Så fick plugga somfan idag på lektionen, men duktig som jag e hann jag klart till slut!
Btw för er som ville veta så e jag faktiskt lvl 14 på tibia nu :D Går lite segt framåt, men vafan! Pallar inte pga så sjukt mycket nu när jag har så mycket i skolan. Va så länge sen jag spela på allvar så får ta det lite lugnt i början, haha.
Jävla helvetets skit! Blir ingen step up för mig imorgon :( jag som hade sett fram emot de, men får inte för läkaren.

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0