Snartsnartsnart :)

Idag kilade man hem från skolan lite tidigare då, pallade inte med dagen idag så gick efter första lektionen. Blev att sätta sig framför tvn när man kom hem med min käre far i ca 10 mins, sen la jag mig i sängen, läste en bok och somna :s haha, va så sjukt trött. Men fick dock bara sova en timme för sen va man tvungen att gå ut med hunden -.- blev lite smått irriterad men när jag väl kom ut så va de faktiskt rätt skönt :) Sen kom jag på de att jag inte köpt någon ny knep&knåp bok sen i oktober :s alltså, en korsordsbok som jag alltid brukar köpa. Är sån nörd ni vet :D Men somsagt så pallrade jag mig iväg till konsum eftersom att jag har så långt dit, typ 150 meter? Blev dock även en cola, mitt dumma helvete. Håller ju på att sluta dricka cola, folk som känner mig vet att jag har något dumt beroende av den skiten och verkligen dränker mig själv i cola. Men kom ju själv på tanken med att jag kommer bli fet av den skiten om jag håller på som jag gör :s Eller fet kan man ju tolka hur man vill just nu, vissa som förstår! Lite stolt är jag ändå över mig själv efter att ha listat upp hur mycket cola jag köpte på tre dagar så blev det: 4 Burkar, 33cl, 4 Flaskor, 0,5 liters och 3 Flaskor, 1,5 liters alltså SERIÖST ? :S hurfan kan jag dricka så mycket cola? Känns nästan äckligt när man tänker på de, så mycket socker och grejer. Men nu sen i torsdags förra veckan så har jag bara druckit 1 0,5 liters flaska och 2 1,5 liters :) Är mycket stolt över mig själv.
Men hur som helst så saknar jag min man extremt mycket :s har inte träffat honom på 5 dar nu. Är så jävla tomt i sängen när man ska sova ju. Ingen som håller om mig när vi somnar och sånt :( Men imorgon kommer han ;D haha, så jävla skönt, massa mys! Sen är det bara ca 12 dagar kvar tills han flyttar hit! Eller alltså inte in till mig men till ett eget hus här i hultsfred :p Skönt å veta att min man snart bara bor en kvarts promenad ifrån mig!  loove you hun' <3

/ Beatrice (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0