väldigt tomt ..

Ja, idag åkte då Kittaaay hem ;( buhu, vart jättetomt nu. Har haft en ett par jättetrevliga dagar med henne även fast det mest blev kaffe, chips och massa sängliggande :) Får ta och göra om det snart snuttan.
Kitty åkte 15.10 härifrån, efter det blev det mest att sitta framför datan precis som jag brukar göra när det aldrig finns något att göra i den här hålan. Var i och för sig ute hos mamma en sväng idag och hämtade ett brev jag hade fått, måste verkligen göra en adressändring snart :s
Vid åtta tiden körde min käre far ut mig till Zandra där vi drack kaffe och kollade på Grey Anatomy, alltid lika trevligt :) Jag kom också fram till att det är väldigt lyhört hemma hos dom, haha.
Usch, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Skriver bara för att jag inte kan sova =/
Jag pratade med min handledare på praktiken idag & hon berättade att jag va efterlängtad av eleverna. Känns som en bra grej, då har jag ju iallafall gjort något bra eftersom att dom tycker om mig.
Men fan vad det är jobbigt och gå omkring å vänta på saker och ting. Jag håller på att längta ihjäl mig tror jag.

Blääää, det här känns som en kväll som jag skulle varit ute och gjort något kul. Men har blivit ganska dålig på det på sistone. Sitter fan alltid hemma och glor nu för tiden, har blivit en riktig pappagris & kaffetant! MEnmen, har väl inte så mycket mer att skriva, kommer väl kanske ett inlägg senare inatt om jag inte kan sova. PÖSSSSSS <3
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0