schooool ..

De va då fan vad alla lärare vill att man ska skriva filmrecensioner, eller två bara men ändå :p haha . Jag tycker inte det är kul, skrev en i svenska för ett tag sen som jag fick VG på. Men nu ska jag skriva en i engelska också, och sen redovisa den! GAAAAH, jag hatar att prata engelska inför folk. Det är bland det värsta jag vet.
Imorse hade vi sån uppsatsskrivning i svenska mellan 9-12 men blev klar klockan 10 så fick gå då :) Tror det gick rätt bra faktiskt, skulle skriva om mitt drömyrke. Men nu i eftermiddag ska jag ha prov i Natur & Friluftsliv =/ Känns inte som att det kommer gå så bra. Men får väl se, har fan inte pluggat så mycket heller.
Yaya, nu ska jag gå, pussssssss ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0