tur i oturen ..

Var hos vaktmästaren idag och han hade hittat mina nycklar :D wiiiie! Beatrice blev glaaad!
Sen va jag så duktig så jag glömde bort min pinkod till telefonen så fick panik ungefär, men sen när jag pratade med Jossan så hade hon min papper med koderna hemma hos sig! :D Tur igen, ni ser de är min turdag idag!
Ahopp, hade bowling idag med alla bf:are, jag själv spelade med Anna, Jennie & Emilia och kom faktiskt 2:a :D vart lite chockad över mig själv för jag är verkligen värdelös på bowling :s haha. Annajäveln vann, med typ 100 poäng över mig, hon fick fan strike hela tiden :s jävla unge!
Kräver faktiskt en liten applåd av er, jag tappade ju faktiskt inte klotet på mig själv eller liknande. Jag brukar alltid göra något klumpigt!
Efter bowlingen gick jag hem, väntade på att Jossan skulle sluta så jag kunde få min kod och sällskap till kaffet :) Kvart över 4 ringer Monica, DÅ kommer jag och Jossan på att vi skulle ju fika med henne idag så vi fick springa ner till centrum där hon stos och väntade så fint :) Så jag fick i mig en semla idag, eller inte hela men en del.
Efter fikan blev de ännu en kopp kaffe hemma hos mig, sen drog Jossan hem. Sen dess har jag inte gjort ett piss. Bara suttit framför den här dumburken, och nu har inget mer intressant att skriva :) ciao ;*

/ Beatricee


Kommentarer
Postat av: annapanna.

HAHAHA, jag äger över dej när de hjäller att bowla Beafis! :D kännpåden! ;

jag är för bra! :)



Btw, hoppas de blit skola för dig imorgon ? (a)

FREDAG asså. pusspårresnygging! ;
<33

2009-02-12 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0