Stockholm!

Skrev ett inlägg inatt men min data fick cp ryck så allt bara försvann :( De va massor jag hade skrivit ju, blev så sjukt irriterad. Jaja, idag blev det ingen skola för jag är så sjukt seg efter helgen. Blev för mycket dricka & för lite mat. Men kul hade vi iaf, här kommer en liten sammanfattning av helgen.

Fredag: Vi åkte runt 11 tiden, halvägs började jag och Jossan och korka upp. När vi kommer fram blev det tunnelbanan in till Farsta för att käka på Burger King, lägg märke till att de va första gången jag åkte tunnelbana :p haha, lite sen är jag allt. Efter maten blev det en sväng i affärerna men jag hittade som vanligt inget. När vi kom tillbaka till häkarängen alltså där vi bodde när vi va där, så började vi göra oss iordning och dricka. För att sen åka till en fest i Jordbro, som var helt okey. Den natten kom vi hem rrunt 3 tror jag, somna så fort jag la mig i sängen :p

Lördag: Vaknade runt halv 12, så då väntade vi på att Jossan skulle vakna. Sen åkte vi in till stan och gick runt i massa affärer, men hittade fortfarande inget. IRRITERAD! haha . Åkte tillbaka till hökarängen och drack lite medans vi funderade på vart vi skulle den kvällen. Men det blev tillslut Jordbro igen. Jag hade roligare den kvällen faktiskt. Vi åkte hem någon gång på natten, kommer inte ihåg när :p Sen fortsatte vi i hökarängen, och gick inte och la oss förens klockan 7 på morgonen. Men jag somnade dock inte förens runt 8. Trevlig kväll!!

Söndag: Vaknade jag runt klockan 2 tror jag. Jag och jossan var sjukt fyllesjuka. Så efter en tids klagande på att vi mådde dåligt så blev det en återställare :) Va lite segt, men det gick =) Vi åkte hem runt 5 tiden tror jag det va och var sen inte hemma förens klockan 9 på kvällen.

Denna helgen är något jag aldrig kommer glömma, hade så sjukt roligt :) Blir troligtvis att vi åker tillbaka sista helgen i februari. Det ända negativa med den här helgen är att alla mina pengar redan e slut :S haha !
 
Jaja, nu har jag nog inget mer att tillägga, så ni får ha det så bra. ;*

/ Beatricee (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0