Skattjakt!!

Jag har tappat min nycklar idag!!!!!!!! FAAAAAAAN! :( Både nyckeln till lägenheten, systers lägenhet och nyckeln till skåpet i skolan finns där :s helvetes skit! Vad ska jag ta mig till ? :s Dom MÅSTE komma fram!! Är så irriterad på mig själv, jag har fått en riktigt jävla utskällning av mig själv idag! Blir så trött på mig.
Aja, idag har jag väl inte gjort allt för mycket. Försov mig imorse så kom en halvtimme sent. Men de spelade väl inte så stor roll eftersom jag hann med allt som alla andra gjorde förutom betygsnack, de fick jag inte :( buhu! Fast vet på ett ungefär hur jag ligger till i svenskan ändå. Slutade vid klockan två idag. Rätt skönt, så nu sitter jag hemma ensam IGEN! Pappa e v vik och Josefine har ingen tid för mig :( blev ledsen på henne idag, fick pimpla kaffe för mig själv!
Men fick besök av min bror och hans kära vänner för ett tag sen, dom ville ha mat. Så självklart fick jag värma skiten åt dom.
Nu sitter jag och "dunkar" musik och sjunger för fulla muggar. Tyvärr kan jag inte köra på min snygga "hatråkigtdans" eftersom vi har så stora fönster så alla som går utanför ser in så känns lite pinsamt :p haha. Det är något jag saknar från den gamla lägenhete, att absolut INGEN såg in! Lite irriterande när folk gå förbi och glor in, vissa stannar till och kan stå där och glor ett tag. Men brukar ställa mig vid fönstret å vinka åt dom då brukar dom gå :D hah!
Ne, nu ska jag försöka tvinga min pappa att åka å köpa sibylla mat åt mig :) ciao ;*



/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0