puuuuuuuuuh!

Jag håller på att gå i taket! Blir galen på de här, klockan är nu 01.12 och jag kan inte sova, somvanligt! Jag är typ hyperaktiv! jobbigt värre.
Men iaf så blev det en sväng bort till Josefine förut, så det blev en kopp kaffe även där + en satans massa skitsnack. Lockade håret på henne med för skojs skull :) Där ser ni, jag kan jag med även om jag inte är så flickig av mig :D Fast har nog blivit lite mer flickigare på senaste tiden, fast jag kör fortfarande på "mysstilen", eller oftast. Dock inte så mycket i skolan längre. Har gått och blivit lite duktig på de där nu, ni ser alla lär sig någon gång! Men sen efter lockeriet tog jag och Josefine en promenad, men jag har ju så satans korta ben så måste typ springa för att hinna med henne :s vart lite jobbigt tillslut, men hem kom jag iallafall! Även Josefine följde med mig, sen tvinga hon ut mig igen för att vi skulle gå och hämta någon film som hon ville se, och hon vågade inte gå själv. Men snäll som jag "alltid" är så följde jag med :)
Måste va ensam hemma en stund imorgon med :( Pappa ska till västervik och Liza e fortfarande inte hemma, så  förbaskat tråkigt! Men får väl ta och tvinga hit Josefine helt enkelt, fan vad jag har skrivit hennes namn många gånger i detta inlägg känns det som :s haha.  
Jag har kommit på att det är ju 53 veckor det här året ;s eller 52,5 vecka. Så jag fyller inte år förens om 46 veckor och 3 dagar! suck* Det är långt kvar! GGAAAHH!
Menmen, jag tror inte att min dator mår så bra av att ligga på mitt täcke, i mitt knä när fläkten sitter på undersidan :s Så det är väl bäst att jag slutar skriva och sysselsätter mig med något annat.
Förresten, ANNA! Ser du inte hur duktig jag har blivit med att uppdatera bloggen? ;)

En sak till! Ni måste gå in på min brors hemsida och kolla läget, han e faktiskt cool :)
http://www.cptrottoaren.se/

/ Beatricee


Kommentarer
Postat av: annapanna! :D

HAHAH, JAAA Beafis! :D jag ser att du kan dedära med att uppdattera, du äger fan mej på de snart! :'D<3

2009-02-09 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0