Kittaaaay!

Har inte blivit någon uppdatering på ett tag nu men jag har faktiskt fullt upp med min käre Kitty :) Har väl dock inte hänt så mycket intressant den senaste tiden ändå =/ Kitty kom i fredags och åker hem på onsdag tråkigt nog! Vill ha kvar henne hos mig juw!
Thilda & Louise tittade bort en sväng idag. Det var riktigt trevligt å träffa Thilda, har inte träffat henne på jättelänge nu ju! Måste se till så det händer lite oftare. Gud vad jag har kommit på att jag aldrig har något intressant att skriva, men ikväll är jag alldeles för seg för ett inlägg. Men nu vet ni ju iallafall var jag befinner mig och varför det inte kommer någon uppdatering :)
11 daaaaaaaaagar kvar!! :(  om de nu blir så att dom kommer vill säga. Allt kan väl dock hända! Menmen, nu ska jag hoppa in i duschen en sväng. Ciao ;*

/Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0