kaffe kaffe kaffe konjak å likör ..

ger åt alla här ett mycket gott humör! Ne, nu sitter jag och väntar på att kaffet ska blir klart. Och självklart när jag satte på de så ringde jossan, så ska förbi henne sen en sväng. Just nu är det ishockey som gäller :D Pappa sitter som förstenad framför tv:n, tror att han är en liten nörd långt därinne faktiskt :) Men jag tycker om han ändå, som nörd eller inte. Jag är ju trotts allt pappas flicka :D haha.
Men iaf, somnade inte förens 6 imorse när pappa kom hem från jobbet. Blev så irriterad på mig själv för att jag inte kunde sova. Men far min väckte mig sen runt klockan halv 1, så jag kan sova något inatt. Har ju den där förbannade skolan imon, men har jag tur så slutar jag redan 13.20. Men måste hem lika fort för far ska åka till västervik så måste ta hand om hunden. Men runt fem tiden ska jag bort till moster & hennes man för vi ska förbi körskolan och fixa sån kurs så jag får övningsköra med honom. Eftersom min mor aldrig har tid med det längre så får jag övningsköra med honom istället. Ska bli kul, jag är helt förälskad i å köra bil :D Jag har redan hittat min drömbil också ;) måste ju ha någonting å se fram emot ju. GAH! Jag vill fylla 18 nu ju, så jag kan få ta det där förbannade körkortet. Det behövs verkligen när man bor i en sånhär jävla håla & när det är så dålig kollektivtrafik här.
Uwscha, vecka 9 börjar jag med min praktik i Kisa. Jag vill inte :( Jag ångrar så stenhårt att jag tog den i kisa, nu måste jag pendla 12 mil varje dag i tre veckors tid. Men jag överlever väl det med, tre veckor är väl inte så lång tid? De låter fan som en evighet :o
Yeye, nu ska jag njuta av kaffet innan jag måste ut i kylan & gå den LÅNGA vägen till Josefine :D ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0