Dagens händelser...

är dock inte så många! Somnade vid fya tiden imorse gick upp vid åtta. Fyra timmars sömn helt enkelt, för er som inte kan räkna :) Blev dock bara två lektioner idag. Först hade vi IOS, alltså psykosocialt arbete som vi bara glodde på en film om synen på invandrare. Efter det blev det datakunskapsprov som jag inte pluggat ett skit på, så det gick käpprätt åt helvete. Kanske klarar ett godkänt :p Så jag slutade vid lite över elva, tror jag de va. Gick då hem, la mig i soffan och där låg jag och halvsov ett bra tag. Innan jag kom på idén med att ringa Josefine så hon kunde komma och dricka kaffe med mig. Så hon dök upp vid två tiden, då när min far åkte iväg. Sån bra tajming så jag slapp vara ensam :)
Efter allt kaffe + skitsnackande blev det en sväng till willys. Jag va sugen på cola :) Lägg märke till att jag faktiskt inte druckit någon cola sen i onsdags så jag förtjänade den :D Men när vi kom hem va det dags att ge sig iväg igen. Skulle ju bort till min "ingifta morbror" eller va de nu heter. Vi skulle ner till körskolan så jag kan få övningsköra med honom, så jag ska på kurs den 22:e februari nu. Så grymt segt, den varar i ca 3h och jag har redan gått på den en gång med min mor men måste gå den igen, suck*.
Efter det blev det en sväng hem till Josefine för att hämta en film, Alvin and the chipmunks. Så jävla skön film! JAG brukar aldrig skratta åt filmer, men jag kunde verkligen inte hålla mig till den här. Den bästa filmen jag sett på väldigt länge.
Men sen vid nio tiden kom Josefine på att hon har prov imorgon, så hon gick samtidigt som min far kom hem. Slapp vara ensam då med :)
Sen kom jag själv på att jag glömt massor idag! Skulle ringt min handledare på praktiken, pluggat matte, pluggat på mitt arbete i engelska och skrivit klart ett arbete i BKF som ska va inlämnat imorgon. Jag har inte ens börjat :s shit! Menmen, får väl försöka hinna med det imorgon för ikväll orkar jag verkligen inte, e helt slut.

Jag satt och tänkte på de nu att det är sista vanliga skoldagen imorgon för mig ju. För på onsdag ska hela Bf bowla, på torsdag är halva dagen framtidsdag & på fredag har vi en lektion sen ska vi ut och åka pulka om det nu finns någon snö då. Sen är det looov :) Jag vet inte riktigt hur längesen de va jag åkte pulka :s måste varit längesen för jag kommer inte ens ihåg de. Men kan vara något fel på minnet också, inget ovanligt hos mig inte!

Sist men inte minst så får jag finbesök i helgen :D Min älskade Kiiitty från helsingborg kommer och hälsar på mig :) Beatrice är jätteglaaad! :D:D Har bara det där problemet med att jag inte riktigt vet vad vi ska göra :s Finns ju somsagt inte så mycket att hitta på i den här hålan, och jag är världssämst på att hitta på saker! Men någonting lär det väl allt bli. Men nu måste jag försöka hoppa i säng och sova en blund, har lång skoldag imorgon. Nattinatti ;*

/ Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0