ångest.se

Lite ensamt är det allt :/ Pappa jobbar & Liza e borta så sitter här i min ensamhet, fast visst har jag väl hunden men hon bara sover.
Btw så e de fan inte allt för långt kvar innan de börjar bli varmt :) Jag saknar verkligen värme, så sjukt mycket! och sommarlovet är extremt efterlängtat! Slippa tänka på nånting och bara ta det lugnt. Men fick lite ångest idag när jag tänkte på att alla dom i min ålder tar studenten nästa sommar. Fyfan va jag ångrar att jag hoppade av danslinjen i västervik förra året :( Nu måste jag vänta ett helt år till! Skit också! Men får väl somsagt skylla mig själv kanske.
Men iaf, så har jag precis kommit hem från min favorit Josefine. Men kunde dock inte va kvar så länge eftersom jag har hunden här hemma. Men lite skitsnack hann vi allt med :)
Aja, orkar inte skriva så mycket mer, ciao ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0