Yabadabadoo!

Åh, finns de någon sötare än min vovve? Hon kommer upp i knät (tror att hon är en chiuaua) och bara myser! Åh, älskar sånna här kvällar! De enda som saknas nu är kanaler på tv:n och mitt fina hjärta!

Om 7 dagar får jag ÄNTLIGEN se han! Jag saknar han så gud ini hela havet. De känns som om det är en evighet sen jag såg han, 12 dagar om man ska vara exakt. Varje gång jag ska kolla klockan på telefonen och ser min bakgrundsbild på honom smälter jag en liten bit! Ingen kan vara så lycklig som jag! Har VÄRLDENS underbaraste, finaste, bästaste pojkvän och jag älskar honom till tuusen!

På tal om annat blire baconspruta för mig imorgon OM jag bara inte har feber imorgon med. Men har varit lugnt ikväll haft 37.7 nu bara så de ska nog gå bra :) Vill verkligen inte missa skolan.



Dom två finaste i mitt liv <3

MEN nu ska jag se till å slå pappa i alfapet ;) Han är väääääääääääldigt dålig på de.
Ha de bra alla ;*



/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0