Hemmakväll..

Hej alla!
Ja min käre far jobbar natt så nu e de bara jag & min lille vovve hemma. Lite småtrist. Har kommit fram till att jag inte gör alt för mycket på min helger. Sitter mestadels hemma. Men det är rätt skönt ibland med, bara man har något att göra annars blir jag tokig!!

Har suttit och blippat omkring på massa olika internetsidor och helt plötsligt kom jag in på förlovningsringar? haha. Jag tycker det är något bland de finaste som finns om man gör det med den rätta och för att man ÄLSKAR den personen, inte bara för att man vill ha en ring på fingret. Därför tycker jag också man ska vänta ett tag, känna efter om de verkligen är den rätta?
Men jag vet att Mathias är min rätta, men tänker ändå vänta och sen TVINGA han å förlova sig med mig ;) MOHAHAH, när den tiden väl kommer.
Kommer aldrig släppa taget om min absoluta favorit, min ögonsten, min MAN! Skulle inte klara mig utan honom, han är den som kan få mig på bra humör hur arg/ledsen jag än är. Därför kan jag helt ärligt säga att jag älskar honom utav hela mitt hjärta!

Men nu, ska jag vänta på att han ringer om han inte glömt bort mig? ;) Så spelar väl en runda alfapet så länge. Ha det bra ;*

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0