Godmorgon världen!!

Eller man kanske säger goddag när klockan snart är två?!
Men i alla fall så var de någon som kom och satte en nyckel i dörren klockan 00.00 inatt, snacka om att jag fick panik!! Men vet ni vem som stiger in? Jo min kära far :) Han kände sig inte bra och kom hem så jag slapp vara hemma själv iallafall!

Idag ska jag väl försöka ta mig ner till Jossan en sväng. Hon ville ju se "new moon" som jag har på datan. Så får se om jag orkar dra mig ner dit. Eller rättare sagt om pappa orkar köra mig. Men de skulle vara VÄLDIGT bra så han kan köpa sköljmedel. För jag måste verkligen tvätta imorgon. Kläderna börjar sina =/

Men ne, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och spela lite alfapet ;)  www.betapet.se  CHECK IT OUT!




/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0