5 dagar kvar!

Hej alla glada!
Va visst ett tag sen jag skrev, har nog kommit av mig lite tror jag. Men har ju haft så mycket annat för mig, massor som hänt & inte hänt!

Idag mår jag inte bra, som den senaste veckan har jag känt mig spyfärdig hela dagarna. Kommer emellanåt och det är inte mysigt!
Imorgon, om jag har tur, kommer min älskling till mig. JAG HOPPAS!! Annars får jag inte träffa honom förens på måndag och de känns som en evighet dit, på tok för lång väntan!

Idag har far min slängt ut mig pga. tantbesök så får inte komma hem förens imorgon eftermiddag! Satans gubbe! Men då får jag ju i alla fall se hur hon ser ut ;)
Känner mig lite off idag? Vet inte vad det är med mig, är skittrött fast ändå inte. Hmm, lustiga veckan här kanske?

Men ne, nu får de väl bli lite alfapet eller något. Finns inte så mycket annat att göra här på landet :s

/ Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0