22 dagar kvar!

Lite smått irriterad idag med, inte bra de här!

Försov mig rätt skapligt idag! Som vanligt.. Men när jag väl kom till skolan fick jag tillbaka mitt prov om elen där det stod längst ner i det högra hörnet ett MVG! FÖRSTÅR NI ATT JAG BLEV GLAD? :D Efter det vart de naturkunskap med ett par frågor bara. Sen blev det volleybollträning! Vi ska ju ha turnering på tisdag så nu tränar vi för fullt! Även fast jag suger :o MOHAHA!
Efter skolan gick jag hem till mormor och morfar för att visa mitt fina prov, fick lite kaffe också för den delen. Sen när jag skulle hem stoppa morfar ner en peng i min ficka! =) Han är för söt!

Har dock inte pratat allt för mycket med min älskling idag, vilket ogillas en väldans mycket!!! Fast kan förstå lite varför också, har inte varit världens gladaste idag! Kan inte vara så kul å prata med mig då. Men nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får träffa honom! ÅHH va jag längtar!

På tal om "dagar kvar" är de endast 22 dagar kvar tills jag fyller år!!!!!!! :D Här får ni se min nedräkning MOHAA!



Jäkla Jossan som fyller år om 1h & 20 mins då :@  Jag vill också!! Men ne, nu ska jag nog spela en runda alfapet.

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0