Vädret är suuper (Y)

Älskar vädret :)
Fast blir dock så att jag inte pluggar de jag ska :/ Därför är det lite bra att de blir dåligt väder imorgon så jag kan plugga utan att få dåligt samvete :)  Visst kan jag väl plugga ute, men de blir bara jobbigt när de blåser.
Har varit på kalas idag eftersom min käre bror har fyllt 22 :) Men somsagt så tycker jag inte om kalas, men de funkade. Fick ju kaffe och blåbärspaj! MUMS! Så fick jag ju också träffa min käre bror självklart.
Blev riktigt sugen på att grilla idag, men vi har ingen grill just nu :( Men min far pratade om att vi ska köpa en snart, så får väl helt enkelt vänta tror jag. Om jag inte tvingar min mamma att bjuda mig på lite grillmat :) Fast hinner dock inte det idag.

Sam - Cold Beer,  är något så spelas väldigt mycket just nu :)
Kapten Röd - Kallakallacka, väcker väldigt mycket minne just nu :)

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0