@ school

Sitter i skolan just nu, har precis haft idrott med en massa prat om ergonomi. Då hade vi ett litet test om de, och jag klarade alla frågor utom en :D Har aldrig ens läst om de, haha. Känner mig lite duktig faktiskt! Känns helt underbart skönt nu när jag inte ligger efter någonting längre, har iof en datafilm som jag ska göra men jag är inte ensam om de så :) Nu blire engelska, sen ska vi ha natur och friluftsliv. Då ska vi ner till hulingen och lära oss hur man hanterar ett stormkök, haha. Då blir hallonpaj också, mumsigt :)

Blir väl också en klippning idag, färgade ju håret igår. Så har ni tur så får ni en bild här sen. Om jag inte skulle få för mig att skämmas, kanske slutar helt åt helvete.
Har träffat Zandra idag med, vi tog en lunch och så cigg på de så bestämde jag att hon skulle dricka kaffe med mig idag efter att jag klippt mig :) Så blir en dag med Snuttan, i loove it!

Btw, så saknar jag söt jääääääääääääättemycket! :(  <3

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0