olalala, en glad bea :)

Wieeee :D Beatrice är väldigt klad idag :D:D
Fick veta mitt betyg på samhällsprovet idag & proffset själv fick FFS VG :D:D:D Är jättestolt över mig själv idag :)
Så nu har jag skrytit klart, haha.
Sitter just nu & har en datalektion, ska snart ut och ha betygssnack. Så får väl se hur de går här :/ haha , tror inte jag ligger så bra till faktiskt. Men de är sånt som märks.
NU ska jag ut så snart får ni svar :) haha, om jag vågar säga de ens :/ heh.
Weeei, va rätt hyffsat här också :) Låg på gränsen till VG så vafan ;D Bara jobba på somfan då, va bra allting börjar gå nu. Nu är min dag & resten av veckan världens bästa! :)
Men nu måste jag arbeta lite, hare bra ;*
/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0