meegatrååk >.<

Sitter i skolan just nu och har datakunskap, de suger stenhårt. Nästa vecka ska vi ha en redovisning i datan och jag fattar ingenting för gubbjäveln vill inte berätta för mig -.- Blir så irriterad!!
Aja, nog pratat om det. Idag fyller lilla Dona 18 :) GRATTIS!  Jag vill också fylla år ;( thihi . Menmen, och samhällsprov har jag om bara några  minuter! Kommer ju gå åt helvete känns de som, sen har jag ett engelskaprov imorgon. Och ett matteprov på onsdag, gAaaaah! Hurfan ska jag hinna med? Får bli en riktigt jävla pluggarhelg!

Jaja, blev somvanligt väldigt tråkigt :) hah . Men nu måste jag försöka förstå mig på det här iallafall.
Bara 7 dagar kvar nu tills vi åker :) läängtar massvis <3

/ Beatricee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0