Ge mig Juni 2011 NU!!!

Är trött på skiten nu, vill härifrån! Lite smått deprimerad ikväll, usssch! Ge mig Juni 2011 NU!

Helgen har förövrigt varit rätt okej, har bara varit jävligt seg. I fredags blev de ett par öl med Louise, va riktigt trevligt! Igår blev de en sväng till metropol med Zandra. Va inte meningen att jag skulle gå egentligen men blev visst så. Dansade som idioter så va helt död i benen när jag kom hem, men trevligt va de :) Idag blev de att ta det lugnt, Tisse kom förbi en sväng och drack kaffe så gjorde även Louise fast hon fick inget kaffe :) hihi . Tog en promenad också, alltid lika otrevligt när Tisse är med ;) hah . Så mycket mer har inte hänt, saknat ihjäl mig typ! Eller näst intill, lite jobbigt sådär!

Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

<3

/ Beatricee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0